woensdag 21 november 2012

Weekend Zeeland

Afgelopen weekend een paar dagen naar Zeeland geweest. Het  was vrijdag en zaterdag wel  mistig, maar toch nog veel foto's kunnen maken.










Op het strand ook nog een aantal foto's gemaakt, ben benieuwd wat jullie daarvan vinden.



En op de terugweg kwam er opeens hevige mist opzetten en een hele mooie zonsondergang. Ben toen bij de afslag Maarsbergen gestopt om foto's te maken.





Iedereen weer bedankt voor alle mooie berichten op mijn vorige blog.




24 opmerkingen:

  1. Hoi Cees,

    De foto's van de Zeelandse rovers en merels zijn mooi, leuk met die besjes erbij. De foto's van de kust prachtig maar de foto's van de zonsondergang subliem. Echt een schitterende serie. Goed dat je de snelweg bent afgegaan om dit vast te leggen, als je zo'n kans hebt, moet je hem grijpen!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cees

    Schitterende serie heb je gemaakt, de roofvogel vanuit verschillende hoeken staat er prima op , evenals de paaltjes met groene aanslag die zo naar zee loopt vind ik ook zeer geslaagd....heb je prima gedaan hoor.

    En laat ik niet de laatste paar sfeerfoto's vergeten... ze zijn uitstekend !

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie en erg afwisselend. Top de torenvalk, zelfs met prooi. Buizerd ook prima. Je landschapsfoto's aan zee zijn goed, maar de anderen zijn erg sfeervol, prachtig licht.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ook op valkenjacht geweest ze staan er prachtig op en je zee en sfeer foto,s mogen er ook wezen ik ben blij dat je bij Maarsbergen nog even uit de auto gegaan ben het was zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cees....

    Ja ondanks de mist heb je fraaie foto's kunnen maken..
    heb er wel meerdere favorieten bij...
    de foto's van de mist en de ondergaande zon..ze zijn prachtig maar ook de foto van de groene paaltjes die van links uit de hoek de zee in lopen...
    ook super...ja neemt natuurlijk niet weg dat de anderen niet mooi zijn..
    prachtige Blog!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige serie heb je gemaakt Cees, zeer gevarieerd.
    Voor mij is de een na laatste echt geweldig, je kan die zo aan de muur als schilderij hangen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cees,

    Dat is een aardige roofvogelverzameling! De zonsondergang is inderdaad erg mooi. De strandfoto's vind ik wat aan de fletse kant.

    Groeten, Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie, maar die laatste sfeerfoto's en dan vooral foto 14 en 15 vind ik echt GEWELDIG! Top hoor. Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cees, mooie serie, de foto aan zee met alle alg op de palen vind ik erg mooie, wat zeg ik, vind hem fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een variatie Cees, de Torenvalk vind ik heel fraai, met name
    foto 3 en 4 vind ik heel mooi.
    Je laatste drie foto's van de mist en de zonsondergang vind ik heel
    sfeervol en heerlijke warme kleuren.
    De strandfoto's spreken me in die zin minder aan, alhoewel ik de foto
    met de groene paaltjes wel mooi van compositie vind.
    Een mooie blog die ik met genoegen heb bekeken.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een prachtige serie, maar de foto's van de zonsondergang spannen voor mij de kroon. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Cees,

    Die torenvalk met prooi is fantastisch scherp. Wat een prachtplaat.
    Leuk die vermomde pestvogels in de bessenstruik;-)
    Mooi die foto van de groene paaltjes in zee.
    Uitstekend stanpunt.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Vees,

    helemaal top deze roofvogels. Ik ben echt gek op roofvogels en dan met name uilen, maar deze rovers zijn ook werkelijk fantastisch om te zien.
    Foto 4 vind ik echt super. Mooi scherp en mooi van kleur en details. Neemt niet weg dat je andere rovers ook echt prachtig zijn (en je merels).

    Wij gaan een maal per jaar naar Zeeland voor vakantie en dan fotografeer ik eigenlijk niet maar zoek ik naar fossiele haaientanden. Ik moet me eens wat meer op de vogels richten zie ik wel ;-)

    De luchten en eht bos van de laatste 4 foto's zijn mooi warm.
    Het was zo te zien echt een fijn weekend.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Cees,
    Mooi weekend is dit geworden. Mooi die verschillende weersomstandigheden, waarvan je prachtige foto's hebt gemaakt. De rovers staan er top op! De strandfoto's zijn heel mooi met die diagonale lijn van groene palen en dat donkere palen/hekwerk. De herfst/mist foto's zijn stuk voor stuk heel sfeervol.Fijne blog om te delen! groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het gaat eigenlijk niet zo goed met de Torenvalk alhier omdat de Buizerd terrein begint te winnen en zijn gebied wegsnoept. Je hebt er een prachtserie van geschoten in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat mooi Cees, die torenvalkjes en buizerds, super. De foto van het herfstbos vind ik ook prachtig en het paaltjes landschap bij zee springt er ook uit voor mij. Mooie blog.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Cees, wat een moois laat je zien!
    De roofvogels zijn fantastisch geplaat, maar ook de foto's van de zee zijn schitterend en last but not least de heerlijke sfeerbeelden van het herfstlandschap, complimenten hoor.
    Fijne zondag en groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cees.
    Wat een prachtige serie van het Torenvalkje en de buizerd.
    Maar je herfstplaten en de foto's van het zeegezicht mogen er zeer zeker zijn.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's van het Torenvalkje Gees.
    Maar de foto's van het strand en de zonsondergang vind ik ook erg mooi,prachtig sfeertje en kleuren.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great images! the kestrel with its prey a good one as well as the jetty!
    Saludos from Pamplona!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie serie Cees..de foto's van het strand zijn ook mooi, maar vooral de foto's van de zonsondergang vind ik prachtig! Die hebben een mooi sfeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cees,

    Fraaie beelden van de roofvogels en zelfs met prooi. Mij lukt het maar niet om ze redelijk te platen. Je zee-foto vind ik ook prima gelukt, maar van welke foto's ik echt geniet zijn toch wel de herfst landschap-foto's met ochtend nevel.

    heerlijke sfeerbeelden.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi allemaal Cees. Vooral de torevalk op de grond is prachtig. En de zonsondergangen natuurlijk. Een heerlijke afwisselende serie.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen